Thursday, June 10, 2010

~ keje gomen ~

Assalamualaikum....

wah arini aku gi interview keje gomen...kul 6.45pg dh kuar umah...smpai2 kul 7.40 sampai tmpat interview...dpat no. 3..mmang nk dpat tmpat yg awal...x lamer la sgat nk tunggu...hehhehhhehehhehe...

gegel gak kepala lutut ni...tp Alhamdulillah biler msuk jumper penemuduga tu tenang jer ati aku ni...owg nyer senyum jer biler aku msuk smpai aku kuar...sejuk pemandangan...dia kta nk anta aku gi Sabah/Sarawak...bleh x?? bleh ajer aku jwab...padahal x rela...hehhehehehehe....sajer jer...

kul 8.30pg dh kuar dr tpat tu..Wisma Persekutuan Blok B...pastu gi EPF...urusan umah...pastu gi sarapan teringat2 kat adam ngan aqilah plak...ingat nk g dating...tp mlas la...ingat anak2...balik ajer la...

pas tu lpas zohor kuar lg gi JB...hehehhhehehhee....gi MYDIN dn DANGA BAY....baru rasa puas dpat bwak anak2 gi jlan....

Naluri seorang ibu sangat la mendalam....mcamana nk keje ni....sedih nk tinggalkan anak2...wwwwaaaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment