Sunday, June 6, 2010

~adik-beradik~

Assalamualaikum...

arini Ahad 6 Jun, 2010...

Hari Jumaat yg lepas aku blik sg mas...sonoknyer hati bila terpikir akan bertemu adik-beradik sume...Alhamdulillah Allah memberi peluang utk kami bertemu serta berkumpul adik-beradik...

semalam kami sume ke pantai TG. BALAU...along ngan anak2 dia, aku ngan suami dn anak2, ain, daus, saleh, mak ayah...cuma kak jah jer yg x de...lmbat sangat dia gerak dr umah dia..dh tersangkut jammed...angan2 lpas balau nk ker TELOK SENGAT nk gi rakit ikan..tp lpas kuar jer dr tg. balau trus hujan selebat2 nyer...cancelled...balik umah trussss...

hari ni dr sg mas kul 10.30 kami dh gerak...trus gi JB...sampai JB gi ZOO JOHOR...yg kelakarnyer adam leh nangis bila nk gambo ngan ular..sekuat2 hati dia jerit...mula2 x de owg kat situ...tiba2 ramai ler plak...mungkin penangan kuatnyer nangis adam tu...wakakaa..bikin malu jer!...

pastu gi CARREFOUR cari kasut nk intvw khamis ni...la..dh x de kdai ksut ler...kuar smula pastu gi SMART..baru jumper...yeayeeeeaaa dh jumper dh kasut baru aku tu...tp yg memusykilkan perasaan aku ni...suamiku ituuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!....cam berat hati utk bg aku keje....waaaaaaaaaaaa...camner ni...wat hatiku serba salah...tolonngggggggggggggg.............

1 comment:

  1. sonok sangat dpat kumpul adik-beradik...i love that moments...mmmuuuaaahhhhhhhhhh..........

    ReplyDelete