Monday, August 13, 2012

~ramadhan & raya~

assalamualaikum...
rase2nyer dh lame sangat2 x update kt blog ni...sibuk sangat saya ni...bulan pose ni sy dpt tempahan popia nestum dn juga bahulu juga kek arora...alhamdulillah...tu pn ade yg merajuk x dpt popia nestum sy tu...oder dh tutup msih ade lg permintaan...sy mintak maaf sangat2...sbb sy wat sorang2 kn...insyaallah lain kali yer...leh oder lg k...
dlm gembira dn gembira, dlm sedap x sedap...dlm meriah x meriah utk sambutan aidilfitri ni ade terselit rase kecewa dlm diri sy...
tiba2 munculnyer surat utang dr MARA utk mnuntut utang yg tertangguh...(tu lah belagak sangat nk bayo tenggelam timbul...pdn muka aku sndiri) bila surat tu nyatakan nk snarai itam dn papar dlm paper...kecut segala isi perut, ati, dn ntah ape2 lg...jd dgn rasminyer pd tarikh 9/8/2012 settle la utang aku sbnyak RM7086.75 terhadap MARA...tp tu lah perit sikit sbb nk raya...tp alhamdulillah...utang dh abis...k ar stop psal utang...
arini 25 Ramadhan dh...tinggal 5 hari je lg nk ngadap hari raya...berjumpa lg ke aku utk Ramadhan akan dtg...Insyaallah...persiapan hari raya siap dh...tp biasa la aku ni malas sikit nk ngemas...tahap gaban tol malasnyer ni...

No comments:

Post a Comment