Monday, December 5, 2011

~kesibukan melanda~

Assalamualaikum...
di saat dn ketika ini saya berada di rumah mak & ayah saya di Felda Sg. Mas...bermula sabtu yg lepas saya di sini....sabtu lepas 3hb Disember, 2011 saya dpt mesej dr adik yg bongsu mengatakan pakcik sebelah umah yg lebih dikenali di kalangan org2 sini...dgan panggilan pakwe' dh meninggal dunia...xcident kt a.tawar 5...sedih yg teramat...walaupun bukan dr kaum kerabat kami...pakwe' ni mmang baik orgnyer...penyabar, suka menolong org...tapi ajalnyer telah sampai...sampi ni masih terbayang2...
sabtu ni 10hb Disember, 2011 merupakan majlis persandingan adik perempuan saya yg bongsu...sibuknyer dh mula terasa kat umah mak saya ni...penatnyer...lom smpai tarikhnyer lg ni...saya dh penat...huhuhuuuu...jap lg nk release tension...nk makan cendol jap kt kg. baru...huhuhuuhuuuu...klau dulu2 pakwe' merupakan org yg paling sibuk klau ade jiran2 nk wat knduri kwen...tp skrg x lg....pakwe' tlah tenang di alam sana...

No comments:

Post a Comment