Saturday, May 28, 2011

~alhamdulillah~





Assalamualaikum...


kupanjatkan rasa syukur kpd Allah SWT kerana mengurniakan kesihatan yg baik kpad kami...aku sangat takut la biler anak2 sakit...x kira la aqilah ke adam ke...adoooiiiii...hati ni mcam disiat2...aritu masa adam kene kencing kotor...setip jam malam aku bangun rasa degup jantung nyer...sbbnyer aku takut..yer lah...sbb nyer kat situ kn 'nyawa' lelaki...kat 'bird'...dh tu biler dh kt situ yg sakit...mmang la aku takut sangat2...


Alhamdulillah..semuanyer dh kembali pd yg asal....syukur sangat2 ya Allah....Aminnnnn...


arini sabtu...bermulalah cuti sekolah...amboi...di ptg2 hari ni...tgok tv9 smpai x hengat ape2...last2 tgok2 2 beradik ni tido ngan selimut berdua...amboiiii...commmeeeiiii sangat...syokkan tgok anak2 tido...tenang je muker diorang...tp klau bangun dn bergaduh..huru hara rasanyer...walau ape pn aku tetap bersyukur dgan kurniaan kedua2 mereka ini...putera puteriku...alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment