Tuesday, December 14, 2010

~selesai sudah~

Assalamualaikum...
selesai sudah majlis persandingan adik ipar ku di majlis umah mertuaku...ni majlis ni kurasa x berseri kerana aku dn anak2 demam yg teruk...masa hari majlis tu aku dh sihat tp...adam plak yg terbaring dlam keadaan badan yg panas...lantaran itu langsung aku x wat keje ape2 pn...adam merengek sangat2...baring pn kat pangku jer...
aku ni mmang jarang sangat demam...klau demam skit2 tu biasa ar...tp kali ni betul2 demam yg kuat...2 hari aku x bangun...tp banyak2 tima kasih kat kekasih hatiku itu...Nor Azman Aris...setiap jam dia bangun utk 'jaramkan' kepala ku dengan air asam...3 3 sekali...aku, aqilah dn adam..sekali 3 demam...dia terpaksa 'mencutikan' diri dia utk menjaga kami...
makcik2 dtg rewang utk rebus telur aku langsung x keluar sbb demam...nasib baik makcik2 tu paham...dn mak mertua ku pn terer mengcover line...clear ar...
tp arini alhamdulillah aku dn anak2 dh sihat...cuma dak adam jer yg mcm2 feel dia...asyik merengek jer...layan kn ajer la...

No comments:

Post a Comment