Monday, May 31, 2010

~gi berurut~

Assalamualaikum...

Hurrrmmm....smalam kami gi anta ayah dn mak mertua utk kursus haji kat kota tinggi....kul 6.30 pg bgun siap2 bru kjut anak2 gi mandi...kul 7 pg gerak gi kota tinggi...peh tu smpai kul 7.45pg...dh x tau nk gi mane sbb minggu lpas dh kne marah ngan owg library sbb adam bising2 kt dlam library...jd minggu ni x gi library dn x de tmpat nk lepak tok smpaikan kul 12 tgahari nk amik mak ngan ayah mertuaku tu...pastu aqilah ckap dia windu kat nenek dia...mase nenek dia dtang...aqilah sklah kn..apelagi mak dia suka ar...hehhhehee...kata2 aqilah tu x mndpat perhatian la owg kata dr ayah dia...pas tu mak dia plak ckap...bdan ni sakit2 klau mak urut sedap gaknyer...abang dh tau bdan aku ni sakit sbb mase jatuh motor (yg ngan lori aritu) x diurut...rabu lpas mak aku dh dtang umah aku utk urut...tp cam x cukup jer...sakit lg bdan aku ni...eh...sedar2 abang dh msuk jlan nk ke air tawar....waaaa...canteeekkk...nk blik sg mas ni...sayang jugak suami aku ni kat aku ek....hehhehehe...mesti la kan...
kul 8.45pg dh smpai kat HENTIAN MAS...gi sarapan jap...sbb x nk mak susah2 kn...kul 9 gerak gi umah mak...sampai umah mak trus urut sbb kul 11 nk gerak gi amik mak dn ayah mertuaku...
kul 1o Ekin Elias dtang..time tu aku tgah urut..hehhheeee...sowy kin...dh lame kami x jumper...9 thun..ko dh gemukkkssss kin...kul 11 pak mertua ku tepon kata x yah amik...dia nek ngan kwan dia si Man tu...apalagi kami pn stay lg kat sg mas...smpai kul 2 bru blik umah kami...sblom tu sempat jlan2 kat kota tinggi...balik umah dh kul 4 lbih dekat kul 5 ler gak rase2nyer...penat...penaaattttt...

No comments:

Post a Comment